Ghost Hunters

Sitter själv hemma hos David. Han och Kevin är iväg och försöker ta kort på orber, ni vet, när man tar kort kan de se ut som de varit skit på linsen. Det är andliga väsen.
Var med innan ute vid en kyrka i Rudskoga och tog kort. Men nu skulle de åka till något kapell uanför stan.. Och jag kan la erkänna att sånt där skrämmer mig, fast Kevin säger att det inte är någon fara. Jag tror helt klart på det. Men jag tycker nog att man ska försöka låta det vara. Sen bli jag lätt uppskrämd om man sitter och prata om övernaturliga ting.
Nää, hoppas bara de kommer tillbaka snart.

Sen innan när vi va ute och åkte, kollade efter råddjur o älg. Så såg vi nått skitskumt ute på en åker, Något stort sprang fort som fan. David tror helt spikfullt på att det va en räv. Men så stora och feta rävar kan det inte finnas. Det måste varit ett vildsvin eller kanske till och med en varg.. Tyvärr så hade de börjat skymma som fan just då så man såg inte så bra, men när vi ställde upp bilen mot den så man såg reflexerna i ögonen så stack den iväg som fan och smidigt gick det med.. Men en räv det va de faan inte!!..

Va tvungen att ringa en sväng till David, Så dom lever och så där vettja. Usch, fan va löjlig man är när de gäller sånt där. Men det är otäckt när man få det bekräftat på nått skumt vis.

David och jag hade lite picknick innan utmed Värnen. Inte det traditionella som baguetter å krafs, utan kinamat. Jag tror det är det nya.. ;) Men gott va det. För nu lite då och då har jag alltid ett sådant jävla sug efter kinamt.Näää, nu måste jag snart åka till växjö och bjuda David på kinabuffé.. GOOTT!!

Imorgon bli det hemfärd till Småland. varit skönt att få komma iväg lite. Men synd bara att jag är sjuk. Jävla förkylning och hosta. Men har köot nässpray och hostmedicin, så man få la hoppas man bli någorlunda frisk inför lördan och Vetlandacruisingen..

Nä, nu kommer la snart David. Få la se om de fått nån fångst..

// Doris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0