Heej

Äntligen är det lite lugnt hemma så man känner för att skriva. Just nu är det ju kalabalik här, ungar överallt. Men visst är det kul, bara ibland det går överstyr och man vill slita öronen av dom. Just de, det nya jag säger: Om du inte passa dig så sliter jag öronen av dig.
Men de funka la inte så bra.

Förra veckan va jag i Värmland med David.
Onsdagen va vi med Rickard och hans supergolf, blev en sväng med den. David tjatade så, det är ju kul när det döönar. Sen plockade vi upp Tony med. Snackade om Elmia och vi hade ju ändå en plats över så ringde till Sissi och frågade om de va okej och de va de ju..
Torsdagen va vi hemma hos Davids morföräldrar, hans mamma & styvfarsa va nere med och hälsade på. Mycket trevligt och god smörgåstårta fick man.
När fredagen va kommen skulle vi ju åka hem. Vi började åka vid 14.00 och va hemma vid 21.00, Tog ca nio timmar att komma hem!! Haha, men det va för vi snurrade runt i Mariestad ett tag. Tony skulle försöka fixa sina födelsedagspengar. Men sen va de full fart hem.

Elmia va skitkul, verkligen. Träffade så många som man inte sett på länge, som Bälla, Kissabell you know. :) Man får alltid höra nått nytt, denna gång hade hon kissat i en kattlåda. Ja man behöver inte säga mer *Fniss*.
David o jag åkte även en sväng med två killar från Norrköping, i deras Edsel 59:a. Snackade en massa, kul att träffa mycket nytt folk med..
Tack alla för en härlig dag/kväll. Bättre kunde det ju fan inte bli! :D

Nu ska jag käka frukost. Blir eventuellt att träffa Patty sen, måste ha min bok så man kan plugga till provet på Måndag.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0