Hejhej

Alla har full energi idag, utom jag. Känner mig slö som fan asså.  Vaknade runt 11, då ska man väl vara pigg?
Mamma, Sissi & David håller på med köket. Ska bli träpanel, nytt golv, nymålade luckor och väggar. Jag sitter här, orkar fan inte ett piss. Lär man väl få äta upp sen.

Sålt min Htc & datorn på blocket, 3500 kr cash in för mig. Men de går till de nya glasögonen, mina gamla är så repiga att de knappt går att se ut genom dom.
Lämnade in min dator på Hjertbergs (eller heter de Hjertqvists?) i Sävsjö, för över två månader sen och den funkar inte än! Men nu sa dom fredag och är den inte färdig då så kommer jag lämna in den hos nån annan och de få stå för kostnaden, inte mer än rätt eftersom jag hade den inlämmnad innan där och datorn krasha efter 3 veckor. Och de ska förstå sig på datorer? Knappast.

Nähä, nu ska jag klä om och se om David behöver hjälp. Måste orka!!

// Simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0