Hjärtklappning

Jag har haft hjärtklappning nu i tre dagar. Inte bara då och då, utan hela tiden. Eller inte hela tiden men nästan.
Sen googla man på det och jadu, det kan bero på stress och orolighet. Men jag är varken det ena eller det andra. Sen kommer det till de otäcka, som hjärtfel. Oj, va kul.  
Jag få la ringa till the hospital och se om de kanske vill undersöka mig. Framförallt rädda mig!
 
Fy fan, mitt schema är nästan fyllt!! I alla fall helgerna. En massa Cruisingar och rockabilly träffar.
Nån som ska till Nybrocruisingen nu i helgen? Jag tänkte jag skulle se med Sissi och dom. Kan ju vara kul ;) Chaufför har man ju, David. Hehe.

Nää nu ska jag röra på min feta röv. See ya

// Doris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0