Irriterad

Bli så jävla förbannad på ditt Tyck synd om mig-snack. Väx upp och ta ansvar för dina lögner istället för att sprida runt att jag & Daniel har gjort en massa mot dig.
Om vi nu har varit så CLOSE som du sprungit runt och sagt så kan du helt enkelt lyfta telefonen och fråga istället för att gå runt och säga en massa som ändå kommer fram till mig i slutändan.

Du har förstört det här helt själv. Och jag hade kunnat förlåta dig om du ringt och frågat istället för springa runt med ditt skitsnack. Men du har skitit i det blå skåpet. Adjöss med dig.

Jag har aldrig kommenterat din blogg om din hund.
Och sen att jag skrivit att ditt hår är fult på facebook? Jag har letat efter det inlägget och hittar inget som står att jag tycker det va fult med ditt hår?

Barnsligt att ta bort en på facebook för att du tror att jag skriver saker om dig.

Och du säger att du är en sån som hatar när någon klanka ner och att du är stolt och sätter alltid ner foten om nått är fel. Varför skicka du inte ett meddelande eller ringde då istället och redde ut de som vuxna och mogna personer gör?
Omogen är du. Red ut dina problem som man ska istället för att ta genvägar. Fjant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0