Ledig idag med.

Igår va jag ledig för min lärare va sjuk och idag är jag ledig med, för min andra lärare skulle på nån kurs, tro jag.
Va faan man kan inte hålla reda på allt.
Lille Marcus är här, han är sjuk, Feber och hostig. Han ligger och titta på barnpogram.
Jag börjar också bli sjuk, förkyld. Få man för de! Att man gått ut lite för avklätt, allstå. :) Men David är inte heller kry, han ha nog bidragit lite med förkylningen också..

Tänkte jag skulle plugga lite, få se om jag orkar!! Annars tar jag det imorn, för guess what!? Jag är ledig imorgon med. Haha ;)
Måste kolla över papprena jag fick i måndags före provet. Så man är med lite. Skickade efter böcker i måndags, de borde komma nåndag nu hoppas jag! Förra gången jag skickade efter kom dom inte men de va la tur det för jag fixade böcker från annat håll.

Nä, nu ger jag upp!

Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0