Tjenaa

Sitter hemma nu en stund, har precis varit i skolan. Men ska tillbaka vid kvart i 1 nångång. Patty och jag ska repetera lite för sen vid halv 2 ska vi ha en genomgång med olika sjukdomar. Dock tror jag inte det är så farligt. Hoppas man få ha papprena uppslagna, då ordna nog sig allt.

Härligt är det att David fått jobb nu över sommaren. Köra traktor på en mosse, tjäna multum med pengar som jag sedan kan ha roligt för. :) Nä, vi ska spara så mycket som det går och senare köpa den där jänken jag vill ha :) Om jag få min vilja igenom, men det tro jag.

Det sura är väl att han kommer jobba hela tiden och aldrig någon tid för mig. Men jag få la försöka bita ihop och göra nått med min fritid innan jag också börja jobba. Men först har jag ju sommarlov i en månad, gutt gutt..

Nä, nu ska jag sätta mig på trappan och röka en cigg.

// Doris

P.s Kissebebisarna har blivit jääättestora nu och busar som bara den. Älska de små liven <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0