Tjoflöjt. (Slå klackarna i taket!)

Nu är jag tillbaka.

Hann bara skriva det så vart det tomt i huvudet igen. :(
Jag hatar snön, igår va det plusgrader och blask överallt och nu snöa det över allt det blaskiga och hala. Jag ska stanna inne, de kan jag ju infomera er om.

Just nu så håller jag på med Apu i skolan. Är på ett Äldreboende, inte särskilt kul men det funka bra. Bra personal och så..... Det hjälper som tusan, ska inte nämna några namn men på den förra Apu:n, jaa, jag kan la avrunda det med att jag hellre skulle skjuta skallen av mig än gå tillbaka dit.

Fan, klockan är bara halv 10 på en Lördag.. Va faan ska man hitta på? David får jag inte väcka förräns efter tolv, Han ska sova ut som han så fint sa.
Känns bra att han har lite och göra medan jag är väg på Apu. Han åker lastbil med Johnny, brorsan. Fast negativ är la att han stiger upp så jävla tidigt (3 på natten) och väcker mig med.. Och en annan stiger upp runt 5 nångång..

Nä fyfan nu ska jag göra annat.. Njut för faan för jag är tillbaka!! :D

// DÅÅÅÅÅRIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0