Bäbis







Nu äntligen har Ediths bebbar kommit, fyra stycken. Två hanar & två honor. Jättesöta, fast de ser ut som råttor än. Men de växer för varje dag. Nu är dom tre dagar, alltså föddes dom i lördags den 27 mars.
Så nu ska jag försöka hitta fina hem till dom.

Blev medlem på ett kattforum härromdan och läste runt. Blev mest irriterad då de skrev att folk va ansvarslösa som avlade på huskatter. Men varför skulle det vara mer ansvarsfullt att avla på raskatter. Är det just för att de kostar några tusen mer?

Jag har och kommer aldrig ångra att jag köpte Edith, hon är det finaste jag någonsin kunnat hitta och den kärlek hon ger till mig lyser upp min dag. Så varför inte låta henne få en kull till bebisar, innan jag kastrerar henne?

Visst finns det många huskatter men människor har inte alltid råd att kosta på sig en raskatt för 5000 kr. Och varför skulle man vara en sämre människa för att man väljer en huskatt?

Just nu färga jag håret svart igen. Tråkigt men det funka liksom, tänkte höra om Sissi ville klippa mig lite innan Elmia o så. Vann ju löshår på tradera som ska på innan Elmia med.. :)

Nä nu orkar jag inte skriva mer..

// Simone, "Mormor" till 4 gudomliga bäbbar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0