Seg Måndag

Vaknade runt 5, på morgonen helt pigg faktiskt! Men det har varit en seg dag på jobbet. Man få ta timmarna lite uppdelade. Börjar vid 7 fram till frukost halv 10, 10 till runt 12 då det är lunch sen därifrån till fikat vid 2 sen är det bara några timmar kvar tills jag få gå hem :) Men jag känner redan nu att Äldrevården är inget för mig. Men då är de ju bra att man testat på det med..

Gosat med David, ska hjälpa honom att plugga teori. Han måste ju klara körkortet nu. Jag hoppas verkligen han gör det. Han har slitit med det och det skulle kännas fint att han få det. Då slipper ju en annan köra hela tiden, och då kanske han märker hur jobbigt det kan vara. :)

Nä, nu ska jag kolla på Familjen Annorlunda medans David pratar med hans kära far.

// Doris. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0