Tjenare

Har faktiskt tänkt skriva innan men sen kom en massa andra saker ivägen. Vissa dagar har jag varit så trött så jag inte pallat att göra någoting. Men snart är Apun slut, bara imorgon med sen så kommer man tillbaka till skolan. Saknar faktiskt skolan. :)

Snart lov med ju, jippie. Då är det Elmia som gäller, allt ordnat. Fy fasiken va gött. Det är då man vet att sommarn är på väg och alla crusingar. :) Attans vad jag saknar dom nu. Kalla öl, fina vänner, skön musik, massa bilar och trevligt folk, man kan fan inte begära mer asså.
Har ju en plats över till Elmia om någon är sugen :)

Satt och läste en blogg innan och ju mer jag läser desstomer fattar jag vilken idiot jag varit. Att betyda något för nån är inte alltid som man tror. Men man få la se de positiva med de hela. Det kunde gått mycket längre och jag kunde blivit mer sårad. Men nu har man ju lärt sig av det.

Nä, nu ska jag hitta på annat. :) Hoppas Ediths kissbäbisar kommer snart!! Väntar & längtar som en tok.

// Doris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0